אני אוהב עץ רהיטים וכלי עבודה. הבלוג הזה ידבר בהם ובעוד נושאים המעניינים מעצבים נגרים רסטורטורים וציידי מציאות; אני הוא שילוב של כולם יחדיו. אספר על הספרים שאני מכבד, קישורים לאתרים שהשכילו אותי, פורומים וחנויות בהם ניתן לרכוש ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה. לכל מי שאוהב את החומר המרוכב הטבעי מכולם, חומר בר-קימא המתחדש כל בוקר מחדש וההופך למוצרים שאנו עושים בהם שימוש או מביטים עליהם בהנאה, מוזמן לבקר בבלוג הזה מעת לעת.

יום שני, 8 בנובמבר 2010

בניה מחדש של ראש שהלך לאיבוד

לפני חודשיים עסקתי בפרוייקט יוצא דופן. בניה מחדש של ראש לפסל שאבד. הראש אבד כמובן ולא הפסל...
את הסיפור בחלקיו כולל תמונות תוכלו לראות בבלוג שלי ב American Woodworker
הפסל ניקנה בקניה ואיבד את ראשו במעבר בין בתים. בעליו, סבא של חבר טוב שלי, ביקש ממני אם אוכל להתקין את הראש על מכונו. אבל כשחיפש את הראש לא מצאו. לי זה היה אתגר ראשון בגילוף ראש אדם. החלטתי להתבונן בתמונות של לוחמי מסאיי קנייתים ובאילו של חיילים ישראלים ממוצא אתיופי (הנקודה הישראלית בסיפור) ולפרש את צלם הראש החדש על פי אילו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה