אני אוהב עץ רהיטים וכלי עבודה. הבלוג הזה ידבר בהם ובעוד נושאים המעניינים מעצבים נגרים רסטורטורים וציידי מציאות; אני הוא שילוב של כולם יחדיו. אספר על הספרים שאני מכבד, קישורים לאתרים שהשכילו אותי, פורומים וחנויות בהם ניתן לרכוש ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה. לכל מי שאוהב את החומר המרוכב הטבעי מכולם, חומר בר-קימא המתחדש כל בוקר מחדש וההופך למוצרים שאנו עושים בהם שימוש או מביטים עליהם בהנאה, מוזמן לבקר בבלוג הזה מעת לעת.

יום שלישי, 29 בינואר 2013

לא טוב היות הנגר החובב ללא סדנה

מייק שליט, חבר, נגר ואמן שכתבתי אודותיו כאן בעבר, עבר לפרדס חנה כרכור. הוא כתב לי וביקש לדעת אם אוכל לפרסם בבלוג את בקשתו הצנועה לשכור מקום לנגר בו בתקופה בה סדנתו החדשה, שתבנה במהרה בימינו אמן, עדיין איננה מוכנה ומזומנה.

הנה המידע הרלבנטי:
-----------------------------------
עברתי לא מזמן לגור בפרדס חנה -כרכור ומחפש לשכור מקום שבו אוכל להמשיך עם התחביב האהוב עלי - גילוף ,בניה ושחזור רהיטים. נחוץ לי שטח של 15 - 20 מר' עם חשמל.

הצעות בבקשה למייק שליט.  טל : 0546466580 , מייל :mikeshalit@bezeqint.net
  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה