אני אוהב עץ רהיטים וכלי עבודה. הבלוג הזה ידבר בהם ובעוד נושאים המעניינים מעצבים נגרים רסטורטורים וציידי מציאות; אני הוא שילוב של כולם יחדיו. אספר על הספרים שאני מכבד, קישורים לאתרים שהשכילו אותי, פורומים וחנויות בהם ניתן לרכוש ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה. לכל מי שאוהב את החומר המרוכב הטבעי מכולם, חומר בר-קימא המתחדש כל בוקר מחדש וההופך למוצרים שאנו עושים בהם שימוש או מביטים עליהם בהנאה, מוזמן לבקר בבלוג הזה מעת לעת.

יום חמישי, 9 במאי 2013

רהיט מקסים של גיל ארד

גיל ארד המורה והאמן, שלך לי לינק לאלבום תמונות מכוונן של פרוייקט שזה עתה גמר לבנות.
גדולתו של הפרוייקט היא בשימוש המושכל והמקורי בריהוט ישן וזנוח (במקרה שלנו מדובר ברהיטי חוץ מטיק) על מנת להפכם לפרוייקט חדש ויפה. האלבום של גיל הוא אוצר של מידע והשראה שיאפשר לכם לעקוב אחרי כל שלב ושלב של מלאכת הבניה. אין ספק שגיל ראוי להערכה על הפרוייקט הזה. כל הכבוד!

הנה צילום של הארונית החדשה ולאחריו צילום החלקים שמהם היא נבנתה.
לצפיה באלבום של גיל לחצו על הקישור: הארונית של גיל



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה