אני אוהב עץ רהיטים וכלי עבודה. הבלוג הזה ידבר בהם ובעוד נושאים המעניינים מעצבים נגרים רסטורטורים וציידי מציאות; אני הוא שילוב של כולם יחדיו. אספר על הספרים שאני מכבד, קישורים לאתרים שהשכילו אותי, פורומים וחנויות בהם ניתן לרכוש ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה. לכל מי שאוהב את החומר המרוכב הטבעי מכולם, חומר בר-קימא המתחדש כל בוקר מחדש וההופך למוצרים שאנו עושים בהם שימוש או מביטים עליהם בהנאה, מוזמן לבקר בבלוג הזה מעת לעת.

יום שבת, 12 בדצמבר 2015

הקיץ בניו ג׳רזי. קורסי נגרות מעולים בPeters Valley ואחד מהם הוא שלי


פיטרס וואלי. Peters Valley הוא אחד מבין חמשת בתי הספר לקרפסט הטובים בארה״ב. הקיץ אני שב אליו ללמד קורס בנגרות פאה טבעית. פאה טבעית (התרגום שלי) הוא סגנון בניית רהיטים בו אנו משתמשים בלוחות וחלקי עץ בהם השארנו את פאת הלוח טבעית והיא עשויה לכלול שיירי קליפה, פיתולים, ושאר ביטויים טבעיים לגזע העץ.
את הקורס שלי, שמשכו חמישה ימים, אני אלמד בתחילת יולי אבל תוכנית הלימודים הקיץ כוללת כשישה עשר קורסים שונים ומעולים בנגרות. החל מפיסול בעץ וכלה בחריטה אמנותית. בין הקורסים ישנם כאילו הדנים בטכניקות נגרות כמו זנביונים בעת שאחרים דנים באספקטים העיצוביים של תכנון רהיטים. הקורסים לא יקרים במיוחד, כשש מאות דולרים לקורס בין חמישה ימים, אבל כמובן שבתוספת כרטיס טיסה לארה״ב ותשלום עבור הלינה והאוכל התענוג הופך יקר.
לצפיה ברשימת הקורסים בקרו בקישור הבא:
קורסי נגרות קייץ 2016 בפיטרס וואלי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה