אני אוהב עץ רהיטים וכלי עבודה. הבלוג הזה ידבר בהם ובעוד נושאים המעניינים מעצבים נגרים רסטורטורים וציידי מציאות; אני הוא שילוב של כולם יחדיו. אספר על הספרים שאני מכבד, קישורים לאתרים שהשכילו אותי, פורומים וחנויות בהם ניתן לרכוש ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה. לכל מי שאוהב את החומר המרוכב הטבעי מכולם, חומר בר-קימא המתחדש כל בוקר מחדש וההופך למוצרים שאנו עושים בהם שימוש או מביטים עליהם בהנאה, מוזמן לבקר בבלוג הזה מעת לעת.

יום ראשון, 10 ביוני 2018

״מקום לבנות״, הסדנה הלימודית של יניב ודרור




יניב משמאל ודרור מימין
יניב ודרור הם שני נגרים שמפעילים נגריה לימודית בשם ״מקום לבנות״ בדרום ת״א. למען האמת דרור עסוק יותר בבניית רהיטים ללקוחות בעוד שיניב אחראי על הקורסים הלימודיים. יניב ודרור הם בוגרי ״עץ לדעת״ מסלול לימודי הנגרות האיכותי שהקים נתן וונטהוף בקיבוץ בית העמק בגליל המערבי. רוב התלמידים של יניב ודרור הם תושבי המרכז שנגרות ועץ קוסמים להם והמבקשים להתמסר, ולו אף למעט זמן, לעשיה ויצירה. הסדנה של השניים מאובזרת היטב: ״חדר שקט״ ובו שולחנות עבודה וחדר מכונות בו תמצאו את המסורים הרועשים ושאר מני כלים סובבי וחובבי חשמל. 
שולחן נגרות ״בחדר השקט״

 כשביקרתי את השניים באפריל ישבנו על השרפרפים שבנו התלמידים ולגמנו קפה שחור. גם שי אברהמי, חבר משותף, שכן, והרסטורטור מס׳ אחת של ישראל הגיע לבקר ובין השאר גם להשתמש במכונת התשלובת (Combination Machine) של השניים. 
  אחד הפרויקטים של דרור על גבי שולחן נגרות ישן 

רוב התלמידים שמגיעים לנגריה לא מסתפקים בקורס הבסיסי - בו ניבנה השרפרף האיקוני בעל שלש הרגליים - וממשיכים לקורסי המשך. יניב גם מוצא זמן ללמד קורסי נגרות לילדים והעבודות של הקטנים משובבת נפש ממש. 



שרפרף בן שלש רגלים הוא אחד הפרויקטים בקורס שיניב מלמד

פרויקטי קופסאות שכיחים מאוד בקורס הנגרות של יניב



פרויקט מורכב יותר שדורש יותר זמן הוא שולחן צד בעל מגירה שחלקיה צורפו יחדי במחברי זנביונים.


פרויקטי ילדים: כלי נגינה, ציפור מתנדנדת, כף ומגריפה, וגם לוח גירים ירוק לחדר ילדים



מנורה שולחן הוא פרויקט לתלמידי בית ספר מבוגרים יותר


הראש הישראלי ממציא לנו פטנטים.. שולחן לכרסומת בעל מנגנון הרמה מג׳אק של מכונית

אז אם בא לכם לנסות נגרות בנחת ואתם גרים בת״א רבתי הנה הפרטים. 

יניב ודרור 055-8836672: רח' חצרים 10, תל אביב.

כמו תמיד, הביקורות שלי, ההמלצות שלי, וכל השאר, אינם ממומנים ע״י החברים, העמיתים והיצרנים שאני מזכיר וחושף בבלוג. במילים אחרות.. מה שאני כותב נקי מפרסומת. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה