אני אוהב עץ רהיטים וכלי עבודה. הבלוג הזה ידבר בהם ובעוד נושאים המעניינים מעצבים נגרים רסטורטורים וציידי מציאות; אני הוא שילוב של כולם יחדיו. אספר על הספרים שאני מכבד, קישורים לאתרים שהשכילו אותי, פורומים וחנויות בהם ניתן לרכוש ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה. לכל מי שאוהב את החומר המרוכב הטבעי מכולם, חומר בר-קימא המתחדש כל בוקר מחדש וההופך למוצרים שאנו עושים בהם שימוש או מביטים עליהם בהנאה, מוזמן לבקר בבלוג הזה מעת לעת.

יום שישי, 25 ביוני 2010

הפנינג יצירה בעץ בקיבוץ בגליל. מומלץ!

את הידיעה הזו קיבלתי מחברי יהודה לוי מנהל פורום נגרות ואומנויות בעץ בתפוז. היתי קופץ לאירוע אבל כמו שאתם יודעים אני בחו"ל לתקופה..
הנה הידיעה:
"ההפנינג יתקיים ב 6 לאוגוסט בנגריה ובחצר נגריית פשוט בקיבוץ תובל. בהפנינג משתתפים גם חברים שאינם חברי הפורום והקהילה, אשר יציגו מיצירותיהם וחלקם גם ידגימו חריטה בעץ: במקום תהיינה 3 מחרטות להדגמות,ותצוגת עבודות. גילוף בעץ: יוצגו ויודגמו סגנונות גילוף בעץ עם כלים ידניים וכלים חשמליים.
פיסול בעץ: תוצגנה עבודות ויודגמו פיסול בכלים ידניים וחשמליים. צריבה בעץ: תצוגת והדגמות של עבודות צריבה בעץ. הדגמות נגרות אומן בכלים ידניים.
מולי  הזמין את חבריו האומנים:
דורית אומנית הזכוכית תקיים סדנאות עבודה בזכוכית, ושוקי זרח הנפח אשר יגיע עם תנור וידגים עבודות נפחות. הפיצו זאת בין מכריכם ונשמח למציגים ומדגימים נוספים בכל תחומי היצירה בעץ,ובמיוחד בתחומים שלא כתבתי עליהם יש מקום לעוד מצטרפים,ויהיו עוד הפתעות. חברים התחילו להזמין חדרים הצימרים של קיבוץ תובל.
כל המעוניינים להציג או להדגים חברי קהילה או לא מוזמנים להרשם כאן או במייל הקהילה nagartapuz@gmail.com
הארוע פתוח לכוווולללללם.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה