אני אוהב עץ רהיטים וכלי עבודה. הבלוג הזה ידבר בהם ובעוד נושאים המעניינים מעצבים נגרים רסטורטורים וציידי מציאות; אני הוא שילוב של כולם יחדיו. אספר על הספרים שאני מכבד, קישורים לאתרים שהשכילו אותי, פורומים וחנויות בהם ניתן לרכוש ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה. לכל מי שאוהב את החומר המרוכב הטבעי מכולם, חומר בר-קימא המתחדש כל בוקר מחדש וההופך למוצרים שאנו עושים בהם שימוש או מביטים עליהם בהנאה, מוזמן לבקר בבלוג הזה מעת לעת.

יום שישי, 25 ביוני 2010

שאלה לגבי סוג הציפוי לרהיטי עץ והתלמים שהמברשת משאירה מאחור

אקרילים מתייבשים מהר מאוד וזה החסרון שלהם: כיוון שהם מנציחים סמני מברשת (וגם המברשת המשובחת ביותר לא תעזור כאן). צבע או לכה בבסיס שמן חד רכיבית מתייבשים לאט יחסית וזה נותן לתלמי הצבע או הלכה שהמברשת יוצרת די זמן להשוות גבהים, להפטר מבועיות ולבקר את הנכדים (סתם).אך גם כאן יש חסרון: הזמן הזה מנוצל ע"י מזהמים שונים כמו אבק שיער וכפות רגלי חתולים לנחיתה רכה מלמעלה והשתלבות לא רצויה בציפו. לכן אני גם ממליץ לצפות בחדר סגור ולזכור להרכיב נשם פחם פעיל בזמן הפעולה. לאחר שציפוי השמן מתייבש -- בערך יום, ומתקשה -- בערך שבוע או יותר, ניתן  ללטש אותו בניירות מס' 600 ומעלה. זה הסיפור של האקריליק החד רכיבי שתמיד ישאר צמיגי משהו.. לכן אני אוהב צבעי ולכות שמן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה