אני אוהב עץ רהיטים וכלי עבודה. הבלוג הזה ידבר בהם ובעוד נושאים המעניינים מעצבים נגרים רסטורטורים וציידי מציאות; אני הוא שילוב של כולם יחדיו. אספר על הספרים שאני מכבד, קישורים לאתרים שהשכילו אותי, פורומים וחנויות בהם ניתן לרכוש ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה. לכל מי שאוהב את החומר המרוכב הטבעי מכולם, חומר בר-קימא המתחדש כל בוקר מחדש וההופך למוצרים שאנו עושים בהם שימוש או מביטים עליהם בהנאה, מוזמן לבקר בבלוג הזה מעת לעת.

יום רביעי, 29 בדצמבר 2010

שיפוץ של כיסא Windsor חלק שלישי ואחרון

בחלק השלישי אני מראה איך ניראה הכיסא אחרי השיפוץ ומסביר על הדרך בה חיזקתי את החיבורים שלא פורקו. השתמשתי במזרק ובדבק פרוטאין מן החי (דבק עצמות) שהוזרק בין הסינים לנקבים.

2 תגובות:

  1. מעניין.
    אני רואה מדי פעם רהיטי עץ ישנים ברחוב, ותוהה אם לקחת ולנסות לשפץ. כעיקרון אני אוהב את עבודת השיפוץ הזו, אבל אני מתמקד יותר בנישות אחרות בתחום מוצרי העץ.

    בכל אופן נהניתי מהפוסטים, תודה על ההפניה.

    השבמחק
  2. ראשית תודה על התגובה, ושנית אני ממש ממליץ לנסות לאסוף רהיטים מהרחוב. חלקם יכולים להיות בעלי ערך רב אם רק יקבלו טיפול עזרה ראשנוה של ניקוי חיזוק ברגים ולפעמים גימור מחדש. באחת הרשומות הקודמות שלי הראתי צילומים של מיטות יפות שהושלחו לרחוב בגבעת רמב"ם בגבעתיים ולאחר כמה שעות עוכלו ע"י משאית האשפה. הנה הקישור:
    http://woodworkinginisrael.blogspot.com/2010/06/blog-post_08.html

    השבמחק