אני אוהב עץ רהיטים וכלי עבודה. הבלוג הזה ידבר בהם ובעוד נושאים המעניינים מעצבים נגרים רסטורטורים וציידי מציאות; אני הוא שילוב של כולם יחדיו. אספר על הספרים שאני מכבד, קישורים לאתרים שהשכילו אותי, פורומים וחנויות בהם ניתן לרכוש ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה. לכל מי שאוהב את החומר המרוכב הטבעי מכולם, חומר בר-קימא המתחדש כל בוקר מחדש וההופך למוצרים שאנו עושים בהם שימוש או מביטים עליהם בהנאה, מוזמן לבקר בבלוג הזה מעת לעת.

יום רביעי, 27 באפריל 2011

אז נכון שיש לי קשר מחייב לAmerican Woodworker (הבלוג באנגלית) אבל גם לPopular Woodworker יש מה להציע...

אז נכון שיש לי קשר מחייב לAmerican  Woodworker (הבלוג באנגלית) אבל גם לPopular Woodworker יש מה להציע...
המגזין הנ"ל מספק מדי פעם סרטוני ווידאו על תהליכי בניה ועיצוב בעץ שגורמים לך לרצות לרוץ אל ארגז הכילים, לשלוף מפסלת ולהתחיל לעבוד על הפרוייקט הבא..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה