אני אוהב עץ רהיטים וכלי עבודה. הבלוג הזה ידבר בהם ובעוד נושאים המעניינים מעצבים נגרים רסטורטורים וציידי מציאות; אני הוא שילוב של כולם יחדיו. אספר על הספרים שאני מכבד, קישורים לאתרים שהשכילו אותי, פורומים וחנויות בהם ניתן לרכוש ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה. לכל מי שאוהב את החומר המרוכב הטבעי מכולם, חומר בר-קימא המתחדש כל בוקר מחדש וההופך למוצרים שאנו עושים בהם שימוש או מביטים עליהם בהנאה, מוזמן לבקר בבלוג הזה מעת לעת.

יום רביעי, 13 באפריל 2011

ארגז לגלי - חלק א'

הפכתי לדוד. זה קרה בחודש שעבר, ולאחייניתי ניתן השם: גל.
היא חמודה הקטנה ומן הסתם תיקרא ע"י כולם גלי.. לפחות עד שתגדל קצת.
אז מה נותנים ליונקת שכזו? משהו שישאר איתה מעתה ועד עולם, מהשהו שבו תוכל להצפין את אוצרות חייה - הצעירים -- כמו גם הבוגרים. חפץ לעוללה שילווה אותה בעלילות חייה.

החלטתי על ארגז: ארגז משא  לעצועים, ספרים, בגדים, אוצרות או כל מה שתרצה. את הארגז בניתי בארה"ב ושלחתי לארץ. הוא בנוי מעץ לבוד מצופה קליף (פורניר) אדר (מיפל) וצבוע בצבע חלב כחול. את בסיס הארגז הקפתי במסגרת אדר. ואת המכסה בחגורת דובדבן. ברשומה הזו אראה איך תכננתי את השלט הנושא את שמה ובו גילפתי את האותיות "ג", "ל" ו "י".  את ה"י" גילגלתי והארכתי כדי לדמות לה צורת גל בים.
לסיפור באנגלית ולתמונה נוספת בקרו בבלוג שלי באמריקן וודוורקר.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה