אני אוהב עץ רהיטים וכלי עבודה. הבלוג הזה ידבר בהם ובעוד נושאים המעניינים מעצבים נגרים רסטורטורים וציידי מציאות; אני הוא שילוב של כולם יחדיו. אספר על הספרים שאני מכבד, קישורים לאתרים שהשכילו אותי, פורומים וחנויות בהם ניתן לרכוש ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה. לכל מי שאוהב את החומר המרוכב הטבעי מכולם, חומר בר-קימא המתחדש כל בוקר מחדש וההופך למוצרים שאנו עושים בהם שימוש או מביטים עליהם בהנאה, מוזמן לבקר בבלוג הזה מעת לעת.

יום שבת, 18 בפברואר 2012

אתם חייבים לראות את הסרטון הזה: סטירה אמריקנית במיטבה

אז הסיפור הוא כזה. ממציא אמריקני פיתח מתקן העוצר את מסור השולחן מלחתוך אצבעות. הוא מבקש להפוך את המתקן המוצלח והמוכח שלו לנחלת הכלל ולהסדיר את התקנתו בכל מסור שולחני. חברות המסורים מראות לו את הדלת ומסרבות להתרשם. הוא מקים חברה משלו ובעשר השנים האחרונות הוא מייצר ומוכר את מסורי השולחן הבטוחים והטובים בהיסטוריה.
לאחרונה מבקשת ראשות הבטיחות האמריקנית לקבוע תקנה שכל מסור שולחן חדש הנמכר בארה"ב יהיה מחוייב בהתקנת אביזר הבטיחות הזה. אך הפלא ופלא מי המתנגדים הקולניים ביותר (למען האמת אנו לא ממש מופתעים, נכון) המשתמשים בתואנות שונות משונות ומגוחחות? ניחשתם נכונה -- אילו יצרני המסורים.
מופע האבסורד הזה כל כך ציני, עד שהקומיקאי סטיבן קולבר נחלץ לעזרה. בסרטון מצחיק עד דמעות הוא שם את תעשיית המסורים לצחוק. בעזרת הפוך על הפוך ובסרקזם המיוחד רק לו הוא לועג לאילו שמתנגדים לבטיחות בשם "זכויות הקניין וחופש הבחירה".


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה