אני אוהב עץ רהיטים וכלי עבודה. הבלוג הזה ידבר בהם ובעוד נושאים המעניינים מעצבים נגרים רסטורטורים וציידי מציאות; אני הוא שילוב של כולם יחדיו. אספר על הספרים שאני מכבד, קישורים לאתרים שהשכילו אותי, פורומים וחנויות בהם ניתן לרכוש ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה. לכל מי שאוהב את החומר המרוכב הטבעי מכולם, חומר בר-קימא המתחדש כל בוקר מחדש וההופך למוצרים שאנו עושים בהם שימוש או מביטים עליהם בהנאה, מוזמן לבקר בבלוג הזה מעת לעת.

יום שישי, 15 ביוני 2012

פנלנד צפון קרולינה וארגז מצעים

מאז יום ראשון האחרון אני מלמד קורס נגרות ועיצוב רהיטים ב Penland School of Crafts . המוסד נמצא בין גבעות ירוקות במדינת צפון קרולינה. דיווח מהשטח יגיע בהמשך.
לעת עתה אני רוצה להפנות אתכם לאתר המוסד המהולל המלמד קורסים במגוון תחומים: מנגרות ועד אמנות זכוכית; מציור ונפחות ועד כריכת ספרים. כמו כן אני בתהליך פרסום של מספר רשומות בבלוג האמריקני שלי הדנות בתיבת או ארגז מצעים Hope Chest אותה בניתי לפני כמה שנים.
הלינק למאמר האחרון (בינתיים) פורסם היום והנה הקישור.
http://americanwoodworker.com/blogs/yoav_liberman/archive/2012/06/09/hope-chest-from-reclaimed-wood-part-5-lid-work-completed.aspx

תגובה 1:

  1. איזה עוד אביזרים אתם מוכרים? יש חנות פיזית שאפשר לבוא ולראות?

    השבמחק