אני אוהב עץ רהיטים וכלי עבודה. הבלוג הזה ידבר בהם ובעוד נושאים המעניינים מעצבים נגרים רסטורטורים וציידי מציאות; אני הוא שילוב של כולם יחדיו. אספר על הספרים שאני מכבד, קישורים לאתרים שהשכילו אותי, פורומים וחנויות בהם ניתן לרכוש ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה. לכל מי שאוהב את החומר המרוכב הטבעי מכולם, חומר בר-קימא המתחדש כל בוקר מחדש וההופך למוצרים שאנו עושים בהם שימוש או מביטים עליהם בהנאה, מוזמן לבקר בבלוג הזה מעת לעת.

יום ראשון, 17 במרץ 2013

פוליטיקה ונגרות מעולם לא היו קרובים זה לזה כל כך

פתחתי את העיתון היום, טוב, למען האמת פתחתי את העיתון האלקטרוני הבוקר (יום א') והאירו עיני. ראשית שמחתי שצימצמו את מספר שרי הממשלה .. הידה יאיר! שנית, מעריב פרסם כתבה על פירוק החטוטרת השולחנית במשכן הכנסת. הכתבה גם מספרת על השוני בין השולחן החדש שפורק היום, ובין שולחנות הממשלה והח"כים שהיו במשכן מקדמת דנא (בעיצובה של דורה גד). על פי הכתבה, היה זה חוסר בפורניר מהמין שהשתמשו בו לבניית השולחנות המקוריים שהביא לפריסת עור על גבי משטחי השולחן החדש.
אני חושד שלא חוסר פורניר היה הסיבה האמיתית לפריסה העור, אלה תפיסת העור כיוקרתי יותר.
ודרך אגב, אני חותך, פורס ומדביק עור על שולחנות כתיבה כמעט כל חודש. בעתיד אכתוב על כך.
הנה הכתבה ממעריב:
http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/452/910.html?hp=1&cat=404&loc=3

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה