אני אוהב עץ רהיטים וכלי עבודה. הבלוג הזה ידבר בהם ובעוד נושאים המעניינים מעצבים נגרים רסטורטורים וציידי מציאות; אני הוא שילוב של כולם יחדיו. אספר על הספרים שאני מכבד, קישורים לאתרים שהשכילו אותי, פורומים וחנויות בהם ניתן לרכוש ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה. לכל מי שאוהב את החומר המרוכב הטבעי מכולם, חומר בר-קימא המתחדש כל בוקר מחדש וההופך למוצרים שאנו עושים בהם שימוש או מביטים עליהם בהנאה, מוזמן לבקר בבלוג הזה מעת לעת.

יום שישי, 21 במרץ 2014

וסרט קנדי נוסף על הכנת כיסא וענישת ילדים

מה לנגרות ולחינוך ילדים? למען האמת אני יכול לכתוב על כך ספר שלם. אולי מתי שהוא אני אפילו אעשה זאת. בינתיים אני ממליץ לכם בחום לראות את הסרט הזה משנת 1959 שהופק ע"י השידור הציבורי הקנדי ומראה כיצד סבא בונה כיסא, נכד בונה סירה, ונכד וחבר משתובבים ומסכנים את עצמם. הסרט מנסה לצוד שתי ציפורים במכה אחת. להראות את יופי מלאכת הכפיים של סבא ובאותה נשימה להרביץ את תורת הבטיחות והרצינות לילדים. למעשה אם בלהרביץ עסקינן, הרי שהעניין מופיע בתרתי משמע, ורק צפיה בסרט תבהיר את הנקודה.
בקרו בבלוג שלי בAmerican Woodworker... לצורך צפיה בסרט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה