אני אוהב עץ רהיטים וכלי עבודה. הבלוג הזה ידבר בהם ובעוד נושאים המעניינים מעצבים נגרים רסטורטורים וציידי מציאות; אני הוא שילוב של כולם יחדיו. אספר על הספרים שאני מכבד, קישורים לאתרים שהשכילו אותי, פורומים וחנויות בהם ניתן לרכוש ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה. לכל מי שאוהב את החומר המרוכב הטבעי מכולם, חומר בר-קימא המתחדש כל בוקר מחדש וההופך למוצרים שאנו עושים בהם שימוש או מביטים עליהם בהנאה, מוזמן לבקר בבלוג הזה מעת לעת.

יום שני, 3 במרץ 2014

אב ובנו ומורשת הרהיטים בסיגנון Dunlap

במגזין Woodwork האחרון כתבתי על ג'רמי קמחי שלנו (מכפר אדומים לייד ירושלים) וגם על קריס ודון בולא הגרים בניו-אינגלנד. אני יודע שלקנות את המגזין בארץ זה בלתי אפשרי ולהזמינו מחו"ל זה יקר, לכן אני שמח להפנות אתכם לרשומות ספיח שכתבתי לאחרונה על בני משפחת בולא בבלוג שלי בארה"ב. שלש הרשומות הללו מתעדות את החומרים שרציתי להכניס למאמר אבל מפעת קוצר היריעה לא הצלחנו לשבץ בין דפי המגזין. ברשומות הללו ניתן לראות את הרהיטים שבני הבולא בונים כמו גם את הסדנה שלהם במדינת קונטיקט. ברשימה האחרונה מבין השלש הראתי את מגלשות הגולות שבנו ללקוח. זה יכול להיות משחק נחמד לנכדים או לילדים שמסוגלים להנות מגולה אמיתית הגולשת במורד כבש ללא עזרת צג מחשב או נייד.
פלא ממש! יצחק ניוטון היה שמח ... לא כן?



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה