אני אוהב עץ רהיטים וכלי עבודה. הבלוג הזה ידבר בהם ובעוד נושאים המעניינים מעצבים נגרים רסטורטורים וציידי מציאות; אני הוא שילוב של כולם יחדיו. אספר על הספרים שאני מכבד, קישורים לאתרים שהשכילו אותי, פורומים וחנויות בהם ניתן לרכוש ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה. לכל מי שאוהב את החומר המרוכב הטבעי מכולם, חומר בר-קימא המתחדש כל בוקר מחדש וההופך למוצרים שאנו עושים בהם שימוש או מביטים עליהם בהנאה, מוזמן לבקר בבלוג הזה מעת לעת.

יום שבת, 14 ביוני 2014

חזרה בזמן: סרט על הנגריה העתיקה של אריק הולנבק

אני מנוי של המגזין Fine Woodworking בגירסתו האינטרנטית וגם בזו המודפסת. בכל שבת בבוקר אני מקבל את האימייל השבועי שלהם ובו מבחר מאמרים, שאלות ותשובות וגם הפניה לתוכנית הרדיו שלהם Podcast אם היא הופקה באותו שבוע. הבוקר הם צרפו את הסירטון הבא המספר על אריק הולנבק והנגריה הקסומה שלו.
עשר דקות של עונג....


The Ox from Ben Proudfoot on Vimeo.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה