אני אוהב עץ רהיטים וכלי עבודה. הבלוג הזה ידבר בהם ובעוד נושאים המעניינים מעצבים נגרים רסטורטורים וציידי מציאות; אני הוא שילוב של כולם יחדיו. אספר על הספרים שאני מכבד, קישורים לאתרים שהשכילו אותי, פורומים וחנויות בהם ניתן לרכוש ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה. לכל מי שאוהב את החומר המרוכב הטבעי מכולם, חומר בר-קימא המתחדש כל בוקר מחדש וההופך למוצרים שאנו עושים בהם שימוש או מביטים עליהם בהנאה, מוזמן לבקר בבלוג הזה מעת לעת.

יום שישי, 12 בספטמבר 2014

אתר חובה: Woodworking Master Classes

פול סלרס הוא עמית וחבר. התוודעתי לאתר שהוא מנהיג לפני כמה חודשים ואני לא מפסיק להנות ולהתרשם. ביחד אם בנו הוא בנה ממשק נהדר לאתר תוכן בנושא נגרות הפועל מאנגליה. פול, שלימד כתב וניגר גם בברטניה וגם בארה"ב החליט לשתף בידע שלו קרובים ורחוקים בעזרת סרטוני וידאו מצויינים בהם הוא מראה איך לנגר בכלים ידניים.
אני נרשמתי כמשתמש חינמי, ולמרות שאינני יכול לראות את כל התוכן המופיע באתר, יש באתר די תוכן משותף-חינמי שיכול להעשיר ולמלא את מצברי היצירה שלכם ושלי להרבה מאוד זמן.

שווה להרשם ולהתבסם וגם לקבל את האימיילים של פול מדי כמה ימים.
הנה הקישור:
https://woodworkingmasterclasses.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה