אני אוהב עץ רהיטים וכלי עבודה. הבלוג הזה ידבר בהם ובעוד נושאים המעניינים מעצבים נגרים רסטורטורים וציידי מציאות; אני הוא שילוב של כולם יחדיו. אספר על הספרים שאני מכבד, קישורים לאתרים שהשכילו אותי, פורומים וחנויות בהם ניתן לרכוש ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה. לכל מי שאוהב את החומר המרוכב הטבעי מכולם, חומר בר-קימא המתחדש כל בוקר מחדש וההופך למוצרים שאנו עושים בהם שימוש או מביטים עליהם בהנאה, מוזמן לבקר בבלוג הזה מעת לעת.

יום ראשון, 12 באוקטובר 2014

קן המגזינים של מייק שליט

חברי מייק שליט, עליו כתבתי בבלוג מספר פעמים (ניתן לחפש את הרשומות עליו אם תקלידו את שמו בשורת החיפוש) שלח לי השבוע תמונות של עבודותו המאוחרת ביותר. זהו קן מעניין למגזינים, או לכל דבר אחר שתירצו לאפסן בו. הקן בנוי משני חלקים: חלק נייח בצורת האות  X ועריסה ניידת בו נחים העיתונים. המשמתמש יכול לשאת את העיתונים ממקום למקום בבית, וכשירצה בכך יוכל לשאת את העריסה למיכל המיחזור הקרוב על מנת להפתר מתכולתה המזדקנת.
זו עוד עבודה נהדרת של מייק. אני כמו גם אתם נמתין לראות מה ינגר לנו מר שליט בפעם הבאה.
שבוע טוב שנה טובה וחג שמח לכולנו.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה