אני אוהב עץ רהיטים וכלי עבודה. הבלוג הזה ידבר בהם ובעוד נושאים המעניינים מעצבים נגרים רסטורטורים וציידי מציאות; אני הוא שילוב של כולם יחדיו. אספר על הספרים שאני מכבד, קישורים לאתרים שהשכילו אותי, פורומים וחנויות בהם ניתן לרכוש ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה. לכל מי שאוהב את החומר המרוכב הטבעי מכולם, חומר בר-קימא המתחדש כל בוקר מחדש וההופך למוצרים שאנו עושים בהם שימוש או מביטים עליהם בהנאה, מוזמן לבקר בבלוג הזה מעת לעת.

יום חמישי, 21 במאי 2015

פרפראות לשבועות

בחודש שעבר חידשתי את כתיבת בלוג הלע״ז שלי (אנגלית במיקרה שלנו) תחת חסות האתר של Popular Woodworking. כיוון ששפת הנגרות היא בין-לאומית והתמונות לא זקוקות לתרגום אני מקווה שיצא לכם לבקר בבלוג מפעם לפעם. אני אשתדל להפנות בבלוג העברי שלי אל עבר הרשומות האמריקניות ולתמצת בכמה שורות על מה כתבתי.

בשתי הרשומות הראשונות שלי כתבתי על שולחן הפלסטיק שקיבל אשר התינוק מקרובי המשפחה באוהיו ועל שולחן העץ שמצאנו בברוקלין. ברשומה השניה אני דן בפין הגזירה שהיתי צריך להתקין בין ידית המלחציים לבורג על מנת:
א. לתקן את השבור.
ב. להגן על הבורג וההברגה מפני נזק עתידי עקב עודף מומנט פיתול וגזירה שהפעוט עלול לגרום אם יהדק את הבורג יתר על המידה.
ברשימה השלישית אני מראה איך ליצר לחי ניידת למלחצי שולחן. זהו אביזר נהדר שעוזר לאחיזה טובה של חלקים גליליים, טריזיים, וקונים במלחציים.

רשומה מס׳ 1: אשר ושולחן הפישר פרייז
רשומה מס׳ 2: אשר ושולחן הנגרות מעץ - תיקון מושכל של בורג מלחצי השולחן
רשומה מס׳ 3: לחי ניידת למחלצי שולחן




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה