אני אוהב עץ רהיטים וכלי עבודה. הבלוג הזה ידבר בהם ובעוד נושאים המעניינים מעצבים נגרים רסטורטורים וציידי מציאות; אני הוא שילוב של כולם יחדיו. אספר על הספרים שאני מכבד, קישורים לאתרים שהשכילו אותי, פורומים וחנויות בהם ניתן לרכוש ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה. לכל מי שאוהב את החומר המרוכב הטבעי מכולם, חומר בר-קימא המתחדש כל בוקר מחדש וההופך למוצרים שאנו עושים בהם שימוש או מביטים עליהם בהנאה, מוזמן לבקר בבלוג הזה מעת לעת.

יום רביעי, 19 באפריל 2017

ביקור אצל משפץ הרהיטים שי אברהמי

שי אברהמי הוא אחד מהרסטורטורים העסוקים והמוכשרים שיש לנו. בביקורי האחרון בארץ קפצתי לבקר בסדנתו שבדרום ת״א. שי מכיר ואוהב את המלאכה היטב והרהיטים שזוכים למגע ידיו ניראים נהדר. מכיוון שמלאכת שיפוץ הרהיטים היא מלאכה כירורגית, מדוייקת וייחודית לכל מקרה ומקרה, לא מפליא ששימוש בכילים ידניים ובטכניקות עיבוד מסורתיות הוא הכרח - אך כמובן גם הנאה צרופה וזכות גדולה ששי נהנה ממנה יום ביומו. הוא שולט בכל רזי האמנות, החל ממלאכת הפורניר וכלה בגילוף. וכמובן בכל נבכי הגימור.
את המשך סיפור הביקור בליווי תמונות רבות תוכלו לקרוא בבלוג שלי ב Popular Woodworking
הנה הקישור: שי אברהמי חלק א׳


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה