אני אוהב עץ רהיטים וכלי עבודה. הבלוג הזה ידבר בהם ובעוד נושאים המעניינים מעצבים נגרים רסטורטורים וציידי מציאות; אני הוא שילוב של כולם יחדיו. אספר על הספרים שאני מכבד, קישורים לאתרים שהשכילו אותי, פורומים וחנויות בהם ניתן לרכוש ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה. לכל מי שאוהב את החומר המרוכב הטבעי מכולם, חומר בר-קימא המתחדש כל בוקר מחדש וההופך למוצרים שאנו עושים בהם שימוש או מביטים עליהם בהנאה, מוזמן לבקר בבלוג הזה מעת לעת.

יום ראשון, 4 באפריל 2010

ביקור בחנות של צלח כלי עבודה באור יהודה

הבוקר ביקרתי בחנות של צלח אספקה טכנית וכלי עבודה באור יהודה. החנות היא מופת של סדר שירות איכותי ומבחר ענק של כלי עבודה מקצועיים בכל הרמות. כלי עבודה של IRWIN צבעים, פירזול, כלי עבודה חשמליים (קבועים וניידים), מסורים, כלי גינון, קופסות וארגזי עבודה ועוד. ההפתעה הכי גדולה שנכונה לי היתה לפגוש במקום את אבירם, חבר משנים עברו שעבד בדרור כלי עבודה ולאחר מיכן התקדם והפך לאחד מהמנהלים הבכירים בחברת בוש ישראל (לדיקו). אבירם הוא יד ימינם של הבעלים ומנהל את החנות מאז פתיחתה. אחד הדברים שאהבתי בחנות הוא מדיניות המחירים או יותר נכון: מדינייות המחיר הוא מה שאתה רואה בעניים, ובמילים אחרות "הנחות פיקטיביות לא תראה אצלנו". כולנו מכירים את התופעה של הקפצת מחירים על הפיתקית והורדתם בקופה, אם ביוזמת המוכר (כדי לתת ללקוח הרגשה שהוא מהמקורבים) או ביוזמת הלקוח (כדי שהוא יחשוב שהוא לא פרייר). בשתי הדרכים התוצאה דומה ריקוד מיותר של בזר ים תיכוני. אלא שנוהג ישראלי זה די מעצבן אותי, כי הוא פועל על הקהל שרוצה להרגיש שהצליח להשיג משהו מעבר ליכולת של חברו שאולי לא התמקח מספיק, אבל בגדול מדובר בסתם "כאילו"; עדיף שהמחיר יהיה בדיוק מה שהוא צריך להיות. אז בצלח - נכון לזמן כתיבת רשומה זו - המחיר סופי: וטוב שכך.
מה עוד היתי רוצה לראות ולא ראיתי? ציוד השחזה מקצועי, אבני DMT מוביל השחזה, אבני מים יפניות, ניירות שיוף של Norton 3X, דבק פוליאוריטן לעץ, ברגי עץ מפלדה מחוסמת.
חניה בשפע (ביום שישי) ביום חול צריך להתקשר ולשאול.
  • מקום מרוווח
  • עגלות סופר מרקט קטנות לאיסוף הסחורה
  • מוכרים בקיאים שאינם מבקשים ל"דחוף לך" מה שאת/ה לא צריך לקנות
אתר החנות הוא:
http://z-tools.co.il/index.html

2 תגובות:

  1. בין שאר הכלים שיש בחנות ניתן למצוא גם כלי גינון

    השבמחק
  2. מקום מצויין למציאת כלי גינון

    השבמחק