אני אוהב עץ רהיטים וכלי עבודה. הבלוג הזה ידבר בהם ובעוד נושאים המעניינים מעצבים נגרים רסטורטורים וציידי מציאות; אני הוא שילוב של כולם יחדיו. אספר על הספרים שאני מכבד, קישורים לאתרים שהשכילו אותי, פורומים וחנויות בהם ניתן לרכוש ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה. לכל מי שאוהב את החומר המרוכב הטבעי מכולם, חומר בר-קימא המתחדש כל בוקר מחדש וההופך למוצרים שאנו עושים בהם שימוש או מביטים עליהם בהנאה, מוזמן לבקר בבלוג הזה מעת לעת.

יום שבת, 27 באוגוסט 2011

עוד שעון לאוסף. השעון של ג'ני

ג'ני לא הפסיקה לדבר במשך כל שלשת השבועות של הקורס. סיפרה על משפחתה, אביה פרופ' בהרווארד, אמא היגרה לארה"ב מסין. סיפרה על הקוזינים והקוזינות, הדודות והדודים שלאחד מהם בנתה במתנה את השעון. למרות עיסוקה הבילתי נלאה בדיבור, שתהיה בריאה, היא עשתה חייל גם בבניה. השעון מעותר בספרות מעשה ידיה אותם ריקעה מחוט אלומניום.
לתמנות נוספות: השעון של ג'ני בבלוג שלי באמירקן וודוורקר


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה