אני אוהב עץ רהיטים וכלי עבודה. הבלוג הזה ידבר בהם ובעוד נושאים המעניינים מעצבים נגרים רסטורטורים וציידי מציאות; אני הוא שילוב של כולם יחדיו. אספר על הספרים שאני מכבד, קישורים לאתרים שהשכילו אותי, פורומים וחנויות בהם ניתן לרכוש ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה. לכל מי שאוהב את החומר המרוכב הטבעי מכולם, חומר בר-קימא המתחדש כל בוקר מחדש וההופך למוצרים שאנו עושים בהם שימוש או מביטים עליהם בהנאה, מוזמן לבקר בבלוג הזה מעת לעת.

יום רביעי, 21 בספטמבר 2011

נו טוב. בלי קצת פוליטיקה אי אפשר....

ראיתי את התמונה הזו היום (תצלום A.P) אפשר להתווכח על התוחלת שבאקט הפלשתיני, לאהוב או לסלוד ממנו. אבל אי אפשר להשאר אדיש לכיסא הזה. מישהו ברמאלה חשב שהוא מעצב דגול, בנה ותיכנן את "כיסא פלשתין 194".
אז בו נגיד את האמת - העיצוב לא משהו, אבל שימו לב למפה. בהרכיבי את משקפי מבקר העיצוב אני תוהה מדוע פלשתין 194 כוללת את מדינת ישראל כולה? האם זה כי ללא הנגב הכיסא היה קורס אחור? או שמא ללא הכללת הגליל במדינה החדשה היא היתה הופכת למשענת קנה רצוץ, ולגב היושב עליה לא היה סעד ותמיכה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה