אני אוהב עץ רהיטים וכלי עבודה. הבלוג הזה ידבר בהם ובעוד נושאים המעניינים מעצבים נגרים רסטורטורים וציידי מציאות; אני הוא שילוב של כולם יחדיו. אספר על הספרים שאני מכבד, קישורים לאתרים שהשכילו אותי, פורומים וחנויות בהם ניתן לרכוש ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה. לכל מי שאוהב את החומר המרוכב הטבעי מכולם, חומר בר-קימא המתחדש כל בוקר מחדש וההופך למוצרים שאנו עושים בהם שימוש או מביטים עליהם בהנאה, מוזמן לבקר בבלוג הזה מעת לעת.

יום שני, 12 בספטמבר 2011

כיצד בונים קופסה - סידרת סרטונים באתר של FineWoodworking

באתר של FineWoodworking ניתן לראות הדגמות של ביצוע פעולות נגרות ובניית פרוייקטים שונים. הצפיה אינה כרוכה בתשלום ואינה מחייבת רכישת מנוי.
סידרת הסרטים הזו דנה בבניית קופסאות. נשמע פשוט, אבל לא ממש. אם רוצים לבנות קופסה איכותית צריך להקדיש לזה זמן ותשומת לב. דרושים כילים מתאימים וחייבים לתת דגש על עיצוב, דיוק בביצוע וגמר ראוי.
כמי שבונה קופסאות אתרוג ואחרות אני יכול להעיד על המורכבות של פרויקט כזה.
אני מקווה שתיצפו בסרטים. אמנם הנושא הוא חפץ קטן יחסית אבל הערך המוסף של צפייה בהדגמות הוא למידת נגרות, חיבורים, תהליכים וכו'. וחוץ מיזה, זה כיף סתם כך לראות מישהו שיודע את מלאכה ומסוגל להדגים אותה בכזו בקיאות. זה מזכיר את העונג שלצפות בסידרת בישול. כי גם אם לא נחזור במדוייק על המתכון או אף לא נבשל כלל, לראות את השף או השפית מלהטטים במטבח זו נהדר.
הקליקו כאן לצפיה בסידרה ולסרט הראשון

את קופסת האתרוג הזו בניתי לפני שש שנים. הריפוד הוא כרית משי מיוחדת שבנתה חברה שהיא אמנית מתכת וטקסטיל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה