אני אוהב עץ רהיטים וכלי עבודה. הבלוג הזה ידבר בהם ובעוד נושאים המעניינים מעצבים נגרים רסטורטורים וציידי מציאות; אני הוא שילוב של כולם יחדיו. אספר על הספרים שאני מכבד, קישורים לאתרים שהשכילו אותי, פורומים וחנויות בהם ניתן לרכוש ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה. לכל מי שאוהב את החומר המרוכב הטבעי מכולם, חומר בר-קימא המתחדש כל בוקר מחדש וההופך למוצרים שאנו עושים בהם שימוש או מביטים עליהם בהנאה, מוזמן לבקר בבלוג הזה מעת לעת.

יום שבת, 22 באוקטובר 2011

רעיונות ודרכים חכמות להשחזה של כלי נגרות -- מאמר מ American Woodworker

המאמר הזה פשוט מצויין!
תמונות ברורות והסברים מדוייקים. לטום קספר, כותב המאמר ועורך מגזין Woodwork, יש כמה רעיונות וקיצורי דרך מרתקים שהופכים את תהליך ההשחזה וההשאה למהיר ומדוייק יותר. אהבתי במיוחד את הפטנט שלו לשימוש ברצועת (חגורת) שיוף, מתיחתה והפיכתה למשטח ישור לגב המפסלות וסכיני המקצועה שלנו.



הנה הלינק:
המאמר של טום קספר על השחזה

תגובה 1:

  1. וואו, באמת רשומה מעולה.
    אם כי ככל שאני נכנסת לעולם הזה יותר (ומתאהבת,מודה) אני מבינה שזה בכלל לא משחקי ילדים כמו שחשבתי בהתחלה.
    אומנם כבר יצרתי המון דברים חמודים שקיבלו המון ביקורות טובות, אבל אני מבינה שיש לי עוד דרך ארוכה לפני, וכדאי שאתחיל מהבסיס.

    השבמחק