אני אוהב עץ רהיטים וכלי עבודה. הבלוג הזה ידבר בהם ובעוד נושאים המעניינים מעצבים נגרים רסטורטורים וציידי מציאות; אני הוא שילוב של כולם יחדיו. אספר על הספרים שאני מכבד, קישורים לאתרים שהשכילו אותי, פורומים וחנויות בהם ניתן לרכוש ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה. לכל מי שאוהב את החומר המרוכב הטבעי מכולם, חומר בר-קימא המתחדש כל בוקר מחדש וההופך למוצרים שאנו עושים בהם שימוש או מביטים עליהם בהנאה, מוזמן לבקר בבלוג הזה מעת לעת.

יום שני, 9 בפברואר 2015

עסוק מאוד ועייף: כִּי יֶלֶד יֻלַּד לָנוּ בֵּן נִתַּן לָנוּ

לפני ארבע שבועות בדיוק נולד לנו בשעה טובה אשר מת׳יו. אמנם בא לעולם שבעה שבועות לפני המועד המתכונן, אבל מהר מאוד הוא התגבר על כל הקשיים ובתום שבועיים וחצי בפגיה בניוברג אינדיאנה כבר היה מוכן ומזומן למסע המפרך אל ביתנו שבמדינת ניו-יורק.
אז לכבוד הקטן וכל דורשי שלומו ושלומינו הכנתי סרטון קצר. אמנם אין לו עדיין קשר לעץ ונגרות אבל אני משאר שלא ירחק היום ותראו אותו מקציע, מנסר ומחוקק שבבים לרבבה.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה