אני אוהב עץ רהיטים וכלי עבודה. הבלוג הזה ידבר בהם ובעוד נושאים המעניינים מעצבים נגרים רסטורטורים וציידי מציאות; אני הוא שילוב של כולם יחדיו. אספר על הספרים שאני מכבד, קישורים לאתרים שהשכילו אותי, פורומים וחנויות בהם ניתן לרכוש ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה. לכל מי שאוהב את החומר המרוכב הטבעי מכולם, חומר בר-קימא המתחדש כל בוקר מחדש וההופך למוצרים שאנו עושים בהם שימוש או מביטים עליהם בהנאה, מוזמן לבקר בבלוג הזה מעת לעת.

יום רביעי, 25 במרץ 2015

הישגי תלמידים בתוכנית לנגרות של יוסף ג׳אן

חברי יוסף ג׳אן מלמד נגרות. כתבתי עליו כאן בעבר וסיפרתי על התוכנית שהוא פיתח עבור בית הספר העירוני בו הוזמן ללמד. לפני כמה שבועות הוא שלח לי צילומים חדשים של עבודות סטודנטים. אחד הפרוייקטים הראשונים של תלמידיו הוא פרוייקט הכנת מקבת עץ מענף. על הפרוייקט הזה סיפרתי ליוסף בקייץ. זהו תרגיל ראשוני בנגרות אותו אנו מלמדים כאן בניו יורק זה שנים רבות. הסטודנטים שלנו לומדים כיצד להשתמש במסור ובמפסלות גילוף על מנת לפחת מענף קצר שאותו הם ניסרו במו ידיהם היקף דרוש ליצירת ידית. פרוייקטים נוספים שיוסף לימד היו גילוף שמות המשפחה של התלמידם על גבי לוח עץ. חלק מהתלמידים בחרו לגלף אותיות שקועות כשתלמידים אחרים בחרו לחשוף אותיות תמירות.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה