אני אוהב עץ רהיטים וכלי עבודה. הבלוג הזה ידבר בהם ובעוד נושאים המעניינים מעצבים נגרים רסטורטורים וציידי מציאות; אני הוא שילוב של כולם יחדיו. אספר על הספרים שאני מכבד, קישורים לאתרים שהשכילו אותי, פורומים וחנויות בהם ניתן לרכוש ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה. לכל מי שאוהב את החומר המרוכב הטבעי מכולם, חומר בר-קימא המתחדש כל בוקר מחדש וההופך למוצרים שאנו עושים בהם שימוש או מביטים עליהם בהנאה, מוזמן לבקר בבלוג הזה מעת לעת.

יום שלישי, 12 ביולי 2016

ביקור פול סלרס בארץ

בחודש יוני הגיע לבקר אותנו אורח מיוחד. פול סלרס, המורה והנגר נחת בארץ לביקור של שבוע שבמהלכו העביר סדנאה בבית הספר של גיל ארד שביד השמונה ליד ירושלים. את הסדנה יזם ואירגן מישאל לברון, האיש שדואג לצייד את נגרי ישראל בטובים שבכלי העבודה הידניים. לי יצא להיות מעורב בשלבים הראשונים של היוזמה וכשזו הבשילה החלטתי להגיע לארץ לביקור מולדת וכמובן גם לצורך תעוד האירוע.
 הצטרפתי ליום הראשון של הסדנאה בו הדגים פול ביצועם של מספר מחברי עץ תוך כדי שימוש בכלי עבודה ידניים.
את מצגת השקופיות הבאה יצרתי לקהל הקורא את הבלוג שלי באנגלית אבל היא תוכל בוודאי גם לעניין את הציבור הדובר עברית.

4 תגובות:

  1. בכיף.
    בתקווה לעוד ביקורים ואירועים שכאילו.

    השבמחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  3. יואב, המון תודה !
    גם על הפוסט, וגם על העזרה בסדנא. אי אפשר לתאר עד כמה כל מילה מקומית (גם בשפה העברית, וגם כזו שמתחשבת בכל האילוצים, מונחים, מקומות וכו׳ שיש לנו בארץ) חשובה בתחום הזה, שרק מתחיל לתפוס תאוצה בארץ.

    השבמחק