אני אוהב עץ רהיטים וכלי עבודה. הבלוג הזה ידבר בהם ובעוד נושאים המעניינים מעצבים נגרים רסטורטורים וציידי מציאות; אני הוא שילוב של כולם יחדיו. אספר על הספרים שאני מכבד, קישורים לאתרים שהשכילו אותי, פורומים וחנויות בהם ניתן לרכוש ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה. לכל מי שאוהב את החומר המרוכב הטבעי מכולם, חומר בר-קימא המתחדש כל בוקר מחדש וההופך למוצרים שאנו עושים בהם שימוש או מביטים עליהם בהנאה, מוזמן לבקר בבלוג הזה מעת לעת.

יום שלישי, 30 במרץ 2010

קורס הנגרות של נתן ונטהוף

נתן הוא אחד הנגרים הטובים ביותר שפגשתי בישראל. את הכשרתו המקצועית רכש בהולנד, שם למד עבד ולימד נגרות. לפני שנה חזר לארץ והקים את הנגריה שלו בקיבוץ בית העמק. הוא הביא ציוד מאירופה, שולחנות נגרות ישנים וצבא כלי עבודה  שאיתם הוא עובד ומלמד. הקורס שהוא מעביר מתרכז בלימוד עבודה בכילים ידניים. למי שמחפש ללמוד נגרות כמו שצריך, כדאי מאוד לבקר בסדנה של נתן בגליל ולהתרשם.

2 תגובות:

  1. רק מהסתכלות בהבעת הפנים שלו בתמונה אני רואה שמדובר באדם עשיר בידע וניסיון בתחום. הייתי שמח ללמוד ממנו את רזי המקצוע. אם אי פעם אני אגיע לגליל אני בהחלט ישקול לבקר שם.

    השבמחק