אני אוהב עץ רהיטים וכלי עבודה. הבלוג הזה ידבר בהם ובעוד נושאים המעניינים מעצבים נגרים רסטורטורים וציידי מציאות; אני הוא שילוב של כולם יחדיו. אספר על הספרים שאני מכבד, קישורים לאתרים שהשכילו אותי, פורומים וחנויות בהם ניתן לרכוש ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה. לכל מי שאוהב את החומר המרוכב הטבעי מכולם, חומר בר-קימא המתחדש כל בוקר מחדש וההופך למוצרים שאנו עושים בהם שימוש או מביטים עליהם בהנאה, מוזמן לבקר בבלוג הזה מעת לעת.

יום שישי, 3 באוגוסט 2012

טים ג'ונסון מלמד כיצד להכין קשת בהדבקת שכבות (למינציה)

טים ג'ונסון הוא מורה מעולה. הוא גם העורך שלי, האחראי למאמרים שאני מפרסם באמריקן וודוורקר.
בסרטון שבקישור תוכלו ללמוד ממנו כיצד לבנות קשת בהדבקת שכבות, או כמו שנהוג לכנות זאת בישראל: "למינציה" (בארה"ב lamination).
השיטה של טים מאוד נוחה וחכמה. הוא משתמש בדבק פוליאורטני בעל מרווח זמן הדבקה ארוך.
לצערינו בארץ הדבק הזה אינו פופולרי וקשה להשיג אותו.
רק חברה אחת או שתיים מוכרות אותו אבל במרכזי "העשה זאת בעצמך" או בטמבוריות קשה למצוא אותו.
את הדבק שלי קניתי בחברת השחל המייבאת את דבקי Bison.
אם אתם מתכוונים להדביק מספר מועט של שכבות תוכלו להשתמש בדבק נגרים צהוב, אך זכרו שחסרונו הגדול הוא זמן המיצוק הקצר שלו. המשמעות של שימוש בו היא שהדבק שנימרח על הרצועות עלול להתייבש עוד בתרם אגדתם ולחצתם את הרצועות בתבניתם. הדבקה באפוקסי היא אפשרות נוספת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה