אני אוהב עץ רהיטים וכלי עבודה. הבלוג הזה ידבר בהם ובעוד נושאים המעניינים מעצבים נגרים רסטורטורים וציידי מציאות; אני הוא שילוב של כולם יחדיו. אספר על הספרים שאני מכבד, קישורים לאתרים שהשכילו אותי, פורומים וחנויות בהם ניתן לרכוש ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה. לכל מי שאוהב את החומר המרוכב הטבעי מכולם, חומר בר-קימא המתחדש כל בוקר מחדש וההופך למוצרים שאנו עושים בהם שימוש או מביטים עליהם בהנאה, מוזמן לבקר בבלוג הזה מעת לעת.

יום רביעי, 22 באוגוסט 2012

ווידאו: אני בעבודה

השבוע הועלה לרשת ווידאו קצרצר (דקה אחת) המראה כיצד אני מוצא, מעצב, ובונה חפץ חדש ממה שאחרים זרקו לרחוב.
אז נכון שהרחוב הוא רחוב שישים ומשהו בUpper East Side של מנהטן אבל האשפה שמגיעה לרחוב שם דומה לאשפה שמשליכים גם בישראל. יותר מדי פעמים אנו זורקים לרחוב חפצים במצב מצוין. רהיטים, כלי בית, וחומרי גלם שיכלו להמשיך לשמש אותנו, או אחרים, בנאמנות לשנים רבות. אנו משליכים אותם כי שינינו את טעמינו, נמאס לנו לראות אותם, משהו קטן התקלקל ואין לנו אנרגיה, זמן או כסף לתקן, או שאנו צריכים לעבור דירה ואין לנו ....ניחשת נכון: זמן, כסף או אנרגיה לארוז לטלטל ולשנע, וכו' וכו'.
אני נשבעתי שלא להשליך לאשפה חפצים שמישהו אחר יכול לעשות בהם שימוש, חפצים שאחר יוכל לאמץ אל ביתו. אני מכניס את הדברים שאני לא רוצה בהם (למשל כלי בית ישנים או חולצה שהבלתה) לארגז שעליו אני רושם: "חינם", כשאני בארה"ב אני רושם " Free Stuff". אני מניח את הארגז ליד הבית על המדרכה או ליד כניסה של מוסד ציבורי ומתפלל שעובדי הנקיון החרוצים של העיריה (בארץ) לא יעיפו את הארגז לכל הרוחות.
ברוב המקרים תכולת הארגז מתרוקנת במהירות. לפעמים זה לוקח יום או יומיים, אבל בסופו של דבר אני די שמח שמה שהוצאתי מביתי לא יזרק למשאית האשפה להדחס ולההרס ולהגיע לאתר הטמנה כדי לבלות את עשרות אלפי השנים הבאות מתחת להררי אשפה כחפץ שאין לו הופכין.



3rd Ward member portrait: Yoav Liberman from Christian Schneider on Vimeo.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה