אני אוהב עץ רהיטים וכלי עבודה. הבלוג הזה ידבר בהם ובעוד נושאים המעניינים מעצבים נגרים רסטורטורים וציידי מציאות; אני הוא שילוב של כולם יחדיו. אספר על הספרים שאני מכבד, קישורים לאתרים שהשכילו אותי, פורומים וחנויות בהם ניתן לרכוש ציוד, חומרי גלם וכלי עבודה. לכל מי שאוהב את החומר המרוכב הטבעי מכולם, חומר בר-קימא המתחדש כל בוקר מחדש וההופך למוצרים שאנו עושים בהם שימוש או מביטים עליהם בהנאה, מוזמן לבקר בבלוג הזה מעת לעת.

יום שני, 6 באוגוסט 2012

הדבקת שכבות: דבקים

מולי גרינשטיין מנהלה של נגריית פשוט שבגליל שלח לי אימייל בעיקבות הקול הקורא שפירסמתי.
מולי מפרט מספר דבקים מטיפוס PVA בעלי תכונות טובות מאוד שמשמשות את צוות הנגריה בעבודת העץ.
הוא מדווח שלדבקים הללו זמן מיצוק ארוך יחסית וגם עמידות טובה מאוד במים. המשמעות היא שהדבק לא יחלש או יתרכך אם המוצר יחשף, שלא בטובתו, למים בצורת: גשם, לחות חדר אמבטיה וכו'.


הנה מה שכתב מולי:

.....אנחנו עובדים באופן קבוע עם דבקי פי וי אי (PVA) לבנים שזמן המיצוק/עבודה שלהם ארוך כפליים מהדבקים הצהובים.
הדבקים הללו הם גם ברמה של די 3, לעומת הצהובים שהם ברמה של די 2.
הדבקים המוכרים לנו הם:

303 של חברת קליבריט - מיובא על ידי ח.ג
אל פי 8022 של חברת רקול - מיובא על ידי בירמן
ג'וואט שמיובא על ידי יעד פרזול.

אנחנו מעדיפים את הראשון ברשימה.
יום טוב,
מולי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה